16/9 ..

  

hejsan alla, idag var det lite konstigt dag typ :P
alla i A klassen började 08:25, vi samlades i koridoren men det hade gått typ 10 min men Ali ( läraren ) hade nte kommit så vi ringde honom o han sa att han va sjuk o nte skulle kma till skolan så nga gick hem o nga stanna kvar i skolan. jag o Kübra kom hem till mej o satt sen vaknade pappa o vi satt med hnm, ( och vi två har gjort en egen blogg ) när kl blev 09:50 ringde Seta oss och sa att vi hade lektion om 10 min:s så jag stängde av datorn o tagga till skolan, när vi kom skällde Lotta på oss, som om de va vi som bara gick hem:s
men iaf sen gick det som vanligt.. när slutade gick jag, Kristian & Maria upp till min grannes port för att det hade brunnit så vi kollade bara sen gick alla hem.. När jag kom hem satt jag bara lite sen tog jag datan, o sitter ffr datan,
ha min o Kübras blogg är www.turkiish.blogg.se :)
& bilderna på mej är tagen nyss, när jag satt o hade tråkigt, o den sista bilden tyckte att den va konstig :P

Kommentarer
Postat av: esmaaa///

hahaha seher den liknareej cook mkt :O

2009-09-22 @ 15:15:01
Postat av: seher

kiz kendini taniyamadi :O

2009-09-22 @ 18:28:15
URL: http://seheeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0