Tisdag

hejsan alla e fan skit trött .-.
men iaf ska bara skriva skit snabbt sen ska jag tagga för att bror flippar:S
igår så gick jag ut med Kübra & Ebru, vi gick till Ebrus port satt där, sen kom jag hem o F&F kom hem till oss, de satt till kl 23:00 sen gick dem då satt i sägen o smsade Seda till kl 12.

jag o Kübra när vi satt i porten


idag vaknade jag 7 sen fixade jag på mej, då kom en bi o jaga mej hemma, sen gick jag till skolan.
i skolan var det vanligt, men idag hade vi nyhetskrysset, alla i högstadiet hade det:)
 när jag kom hem va jag tvungen att gå till skolan igen för att hämta min kusin, sen när jag kom satt jag vid datorn, och jag gör det ffr.
men aja ska gå nu hejd姧

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0