söndag

hejsan alla, faan skola imorn -.-
men iaf, haha rekord, har nte gått ut idag. och sitter med mina pyjamas ffr:p
jag vaknade sen åt jag frukost o efter sätade jag lite med mamma, sen fixade min skåp, den va koas kläderna va här o där, men iaf när jag va klar med den så satt jag o tittade på tv och nyss satt jag vid datorn, bråkade med en tjej, hon leker fett stor fan:S
från ingenstans hon ba hora, knullar dej, din mamma o blablabla, men jag brydde mej nte sen gick hon över gränsen sen börja jag oxå skriva saker, sen sa hon du tror du får tag på mej vet nte vad, men så klart fick jag tag på henne tack vare min kusin, de ska snacka med henne imorn o kanske ge nga örfilar vem vet :P
men aja kollar på Fenerbahce's match, vi leder så klart:)
hahaha XD
men iaf ska duscha nu sen ska jag gör läxa.. så vi hörs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0