söndag

hejsan alla :), hur är det? :p

idag vaknade jag typ 11 lr ngt, sen åt frukost o började städa, efter städningen typ halv 2 lr ngt gick jag ut med Kübra & Ebru, ( nte min kusin Ebru så ni vet :D ) vi va typ 2-3 timme ute, sen kom jag hem o åt mat, och nyss satt jag vid datorn. snackar runt med kompisar och spelar spel i facebook :p, men iaf..
igår började festen 6, vi dansade ogrejer, o vi gick hem typ 10, jag, kusinen Ebru & funda åkte med bilen, vi fick skjuts :), vi fick vänta på mammorna i en kvart för dom " gick " sen när vi om hem satt vi bara sen åkte jag, lillebror & bror till donken och köpte lite mat, sen kom vi och åt efter sov jag, då va kl typ halv 2 :D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0