skärholmen & match

hejsan alla kom hem typ för en timme sen,
jag vaknade typ halv 11 tack vare mamma sen gick jag in i duschen och gjorde turkisk bad:P
efter de åt jag frukost oallt sen gick jag till skärholmen med mamma, syrran och lillebror. jag köpte en väst från J-STORE, den va på rea och kostade 50 kr :) o lillebror köpte jeans, mamma kjol och syster skulle köpa bröllopsklänning men hon hitta nte, sen efter när vi skulle av från bilen såg vi kusiner och de sa att de skulle till handbollsmatch så vi gick oxå, Syrianska mot Visby och vi hejade på Syrianska för att kusinen går där men de förlorade 33-26 synd men iaf när matchen va slut så gick vi till vivo för att handla lite saker tsm med kusinerna, sen när gick va på väg så hade det regnat o de började bara bli mer och mer o kallare, sen när vi kom hem åt vi mat och nyss så satt jag vid datorn :)..

Kommentarer
Postat av: .

när är det bröllup

2009-10-11 @ 19:40:20
Postat av: seher

det är nte bröllop det är omskärelse:)

2009-10-11 @ 19:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0