onsdag

hejsan alla, allt bra? :)
HAHA igår sov jag 9, va skit trött -.-, och G flippa bara för jag sov så tidigt hahah :D
men iaf, började halv 9 hade no sen matte, då blev det suddkrig, sen hade vi bild, lunch, engelska o sist hade vi so, de va nga som redovisa för 6orna, sen kom Bert ( musk läraren ) o snacka ogrejer, sen fick vi sluta.
när jag kom hem satt jag lite sen träffades jag o Kubra i centrum sen gick vi till min kusin för att ta hand om henne lite, sen åkte jag till skärholmen med familjen, för att syrran skulle köpa jacka o lillbror skulle köpa spel till playstation. och nyss kom jag hem.. ska titta på min älskade film snart:)

 matte lektionen.

 jag o lilla kusinen ( bilden blev lite konsti. )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0