klar

e klar med allt yes,
har inget att göra så berättar lite om vad jag gjorde idag:p

jag vaknade 7, sen skulle vi ha matte men Ali kom försent så vi hade Lotta lite, sen kom Ali.
men jag, Kübra, Seta, hennes kusin Sandra, Payl och Afram satt i en annan rum och gjorde ngt annat.
Sen andra lektionen skulle vi ha no men vi fick fika istället i 2 timmar, :D
efter hade vi språkval med tyska gruppen HAHAHAH vi fick se på film. alla börja tjejer börja skrika för att den va läskigt, efter hade vi lunch och då såg jag Seda, hon hade kmt till vår skola:P, men iaf, sen efter lunch fick vi sluta.
när jag kom hem hjälpte jag mamma med maten, sen sov jag lite o vakna 4, när jag vakna va faster odom hemma hos oss, de gjorde baklava till imorn. ni vet vrf:P
men iaf sen åt jag lite mat o satt vid datorn lite, efter gick jag in i duschen och nu är jag här :P

idag måste jag sova tidigt för att jag ska vakna tidigt imorn.
men aja skriver kanske senare hejdå :)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0