barnvakt

Hejsan alla kom hem för en timme sen typ. Vill bara säga först att Fenerbahce vann Galatasaray 3-1. Vi är bäst!:D♥

Idag vaknade jag 11 åt frukost sen tittade jag bara på tv, sen skulle jag ut med Kübra men kusinen sa om jag kunde kolla på barnen en timme typ, så jag gick dit med Kübra. De tvinga oss att leka med dockor & barbie -.-. Efter gick vi hem för att det blev sent. När jag kom hem åt jag mat, sen satt jag lite, efter gick jag o lillebror hem till faster odom o tittade på matchen & nyss kom jag hem typ.
Jag hade lovat att lägga bilder, har fått nga men de e fan skit fula o suddiga. Om andra kusinerna skickar o om dom e bra jag lägger ;)

men mitt hår va så  ( klicka på bilden för att se den större  )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0