äntligen

hejsan alla e hemma nu, kom hem typ för en timme sen.
som ni vet så gick jag ut med Kübra sen gick vi till Ebru o där va hon med hennes grannar, så vi tog henne och gick till centrum, vi satt där lite ogrejer o när jag kom pluggade jag lite, och nyss blev jag klar med nga och har mer:S men iaf idag började vi 9 vi hade sv första lektionen, vi snackade halva lektionen om grejen vi skulle göra till Ali, sen halva lektionen gick jag o Kübra hem till henne för att hon hade glömt sin potatis bulle :)
sen andra lektionen hade ekonomikunskap lr vad det är, vi fick bara läsa sen slutade vi efter hade vi sv men bara gruppen där fixade vi stolarna ogrejer sen gick vi till lunch. Efter lunch hade vi no, då Lotta kom till klassrummet o hämtade Ali, och när de gick så gick vi till andra klassrummet och när de kom till klassrummet skrev vi grattis :D, han blev så glad. vi fikade ogrejer sen fick vi sluta. när jag kom hem damssugade jag o grejer sen gick jag till tvätten med mamma o sen som ni vet gick jag ut:d
me iaf ska äta lite mat sen ska jag fortsätta att plugga på :D


ska ladda upp bilder men den lilla rutan kmr nte fram:S


 

nu :D

 när jag skulle till skolan :)

 i tvätten, hade tråkigt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0