tisdags bus

hejsan alla, idag var det kul i skolan, vi busade lite:p

första lektion hade vi musik, i halva lektionen kom systern, aså skolans skolsköterska för att vi skulle vaccinera oss. jag & Kübra va sist i vår egna klass så alla hade gått. när jag gick in frågade jag om jag kunde vaccinera mej när jag hade lite feber, då sa de NEJ! :S så jag ska göra torsdag lr nästa vecka:D..
men iaf vi hade det som vanliigt men näst sista lektionen hade vi språkval då fick man gå till datorn för att skriva novell men jag, Kübra & Esma hållde på med facebook, sen hållde vi på med nga som kom från hammerstaskolan till vår skola för att ha hemkunskap. vi bankade på dörren oallt, sen sprang vi in o gick runt inne:P men iaf, så var dagen.. när jag kom hem snackde jag i lur med Seda, sen taggade jag med mamma till centrum för att handla lite, :P

det är så tråkigt, webbar med seda oxå (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0