trött som fan

hejsan alla förlåt för att jag nte har bloggat, på länge.

23de: det var syrrans fest då och jag hjälpte henne mkt, och va med på hennes fest, de va här till kl 10, sen satt vi till 1 lr ngt med familjen sen satt jag sj och tittade på tv. det var kul :p.
fick vakna tidigt och sova sent. lärde mej en kurdisk dans oxå :P

24de: det var släktträff, fick vakna tidigt kunde nte heller sova, dagen gick med att städa lite, sen började vi fixa oss ogrejer. vi hade det kul, dansade och åt :P efter träffen gick alla hem till min kusin och va där till kl 1 sen promenera hem, sen sov jag 2 lr ngt.

igår: igår vakna jag tidigt oxå, fick flipp på syrran hon kommer in i rummet och skriker :S men iaf,
vi skulle få gäster, en kusin med sin son från Danmark. men iaf sen kom det nga kusiner till. vi skulle oxå till konserten, vi börja fixa oss ogrejer, sen gick vi, det va skit roligt jag lovar:D
fick ros av Yusuf Guney, pussa hnm på kinden och fick krama hnm o allt. :D
efter konserten gick vi alla kusiner till Mc, kl va 2 - halv 3 på kvällen, det var bara turkar mc skit roligt, sen när vi kom hem va kusinen från Danmark, de skulle sova över. men iaf kl va 4 lr ngt när jag sov, och jag vakna typ för en halv timme sen och ska till skärholmen med Kübra & Ebru så skirver sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0