torsdag

hejsan alla, idag kom baba till skolan för att lämna ngt till Ali,
men iaf, de va som vanligt í skolan.
vi fick sluta tidigt, och imorn har vi borgljuset så vi börjar kvart i 8 och slutar 1 lr ngt, :d

ska oxå till liljeholmens centrum imron med mamma & Kübra tror jag. ( om mamma orkar -.- )

men iaf, efter skolan kom jag hem satt en kvart sen tagga jag ut med Kübros, vi satt i centrum, man fick gratis cola i mugg och pepparkakor, vi kriga hahha:p
vi tog flera gng, sen gick vi hem. när jag kom hem åt jag lite mat och från dess har jag suttit på datan, en timme typ:D

yes imorn är det ingen skoldag, vi ska börja med att gå till fotbollsplan och stå i en ring sen ska vi hålla lampor och skicka vidare blablabla, sen ska vi kma till klassrummet fika och pyssla ogrejer, sen ska vi till lunch tror jag, o efter sluta:)

men aja, skriver kanske senare, ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0