söndag

hejsan alla vakna för en timme sen typ, tog en dusch och nu känner jag med pig :p

igår förlora Fenerbahce 2-1 men iaf..

efter matchen gick jag, mamma, lillebror & pappa till tumba för att hämta syrran från hennes kompis som hade fest. vi gick in i huset åt en varsin tårta sen tagga vi till donken för att lillebror han ville ha cheeseburgare. sen gick vi hem, då satt jag lite sen gick jag in i sängen men sov nte, smsa runt till kl 2, sen va jag lite trött o sov men vakna ngt med halv 6 sen kunde jag nte sova så satt lite på sängen sen hade jag somnat..

idag ska jag, mamma, lillebror, moster & Kubbe till Alby vi ska hem till en kusin så jag kanske skriver senare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0